Misja firmy

Misja korporacyjna KSV

Poniższe zasady przewodnie stanowią deklarację marki KSV.
Opisują one sposób, w jaki chcemy działać na rynku i wobec naszych pracowników.

  • KSV jest kompetentnym partnerem we wszystkich zadaniach z zakresu elektrotechniki i automatyki, a także techniki pomiarowej i kontrolnej;
  • KSV zawsze stawia klienta i jego wymagania w centrum swoich działań.
    Celem jest długoterminowe partnerstwo z klientem, które jest uzasadnione optymalną jakością;
  • KSV postrzega swoich pracowników jako podstawę sukcesu firmy!
    Nasi pracownicy są kreatywni, kompetentni, zmotywowani i odpowiedzialni;
  • KSV wykorzystuje doświadczenie, elastyczność, osobistą uczciwość i wiedzę swoich wysoce zmotywowanych pracowników z korzyścią dla swoich klientów;
  • KSV zachęca i stawia wyzwania – i koncentruje się na rozpoznawaniu, wykorzystywaniu i pielęgnowaniu talentów i umiejętności;
  • KSV wyraźnie faworyzuje relatywnie dobry wynik w każdym roku niż wyjątkowy wynik w jednym roku;
  • KSV chce budować zaufanie i bezpieczeństwo poprzez niezawodność, przekonywać poprzez wyniki i przyjmować odpowiedzialność;
  • KSV świadomie i celowo angażuje się w społeczne, ekonomiczne i polityczne otoczenie firmy.

Nasza polityka jakości

Poniższa zasada dotyczy wszystkich pracowników:

Zadowolenie klientów i ciągłe doskonalenie naszych produktów i usług to nasze główne cele.

Pracownicy i zarządzanie pracownikami

  • KSV zapewnia swoim pracownikom wysoki stopień osobistej odpowiedzialności i niezależności w podejmowaniu decyzji.
    Zmotywowani i kompetentni pracownicy są zatem niezbędnym warunkiem wstępnym.
  • Nasze usługi są świadczone przede wszystkim przy pomocy odpowiedniej wiedzy specjalistycznej.
    Promujemy wiedzę naszych pracowników i firmy poprzez szkolenia i dalszą edukację.
  • Kreatywność i chęć działania, a także współodpowiedzialność każdego pracownika są podstawą sukcesu firmy.
    Nasi pracownicy są naszym najcenniejszym zasobem, dlatego praktykujemy partnerski styl zarządzania oparty na współpracy.
  • Nasze podstawowe zasady zarządzania pracownikami to
    • Przekonywanie poprzez wyniki i branie odpowiedzialności;
    • stworzyć zaufanie i bezpieczeństwo poprzez niezawodność;
    • zwiększenie wiedzy poprzez doświadczenie;
    • Praca zespołowa jako zasada.

Zadowolenie klienta

  • Nasza filozofia stawia klienta oraz jego wymagania i potrzeby w centrum naszej pracy.
    Naszym celem jest osiągnięcie długoterminowej współpracy z naszymi klientami poprzez wysokiej jakości usługi.
  • Wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie, wysoką elastyczność i zmotywowanych pracowników z korzyścią dla naszych klientów.
    Zawsze staramy się spełniać te wymagania i dążyć do zwiększenia zadowolenia naszych klientów, aby utrzymać ich jako długoterminowych partnerów biznesowych.

Wymagania prawne i inne

  • Zgodnie z krajowymi i międzynarodowymi przepisami prawa i regulacjami technicznymi zapewniamy, że nasze usługi są świadczone na najwyższym poziomie i na czas, przy jednoczesnym przestrzeganiu przepisów BHP.
  • Wszystkie obowiązujące wymogi prawne i inne są identyfikowane poprzez systematyczne zarządzanie regułami oraz uwzględnianie kontekstu i zainteresowanych stron.

Zagrożenia i możliwości

  • Przepisy dotyczące zarządzania ryzykiem są wykorzystywane do systematycznego identyfikowania i rozwiązywania problemów związanych z ryzykiem i możliwościami, które mają wpływ na zgodność produktów i usług oraz na naszą zdolność do zwiększania zadowolenia klientów.

Unikanie błędów

  • Jakość jest zobowiązaniem firmy, a zatem stałym zadaniem dla wszystkich pracowników.
    Każdy pracownik powinien znać swój zakres odpowiedzialności i stawiane mu wymagania oraz być świadomym wzajemnych relacji.
  • Na wszystkich stanowiskach zatrudniamy wyłącznie wykwalifikowanych pracowników, którzy działają również jako filtry błędów.
    Dzięki temu wszyscy pracownicy są w stanie rozpoznać odchylenia jakościowe i skorygować je zgodnie z systemem QM.
    Obowiązuje zasada „kontroli jakości zamiast eliminacji błędów”.

System zarządzania jakością

  • Podręcznik organizacyjny i odpowiednie opisy procesów zgodnie z normą DIN EN ISO 9001 dokumentują nasz system zarządzania jakością.
    Określone w nich procedury służą realizacji naszej polityki jakości.
  • Skuteczność systemu zarządzania jakością jest regularnie weryfikowana za pomocą audytów wewnętrznych i zewnętrznych.

Nasza polityka bezpieczeństwa i higieny pracy

Poprzez niniejszą politykę KSV wyraża pozytywne nastawienie, zainteresowanie i poczucie odpowiedzialności kierownictwa w odniesieniu do bezpieczeństwa i higieny pracy: Zasady

  • Zobowiązujemy się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, obejmujących wszystkich pracowników.
  • Zobowiązujemy się do zapewnienia bezpiecznych i zdrowych warunków pracy i dokładamy wszelkich starań, aby zapobiegać urazom i chorobom.
  • Zobowiązujemy się do eliminowania zagrożeń i minimalizowania ryzyka w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Jesteśmy zaangażowani w konsultacje i uczestnictwo pracowników.
  • Nasz podręcznik organizacyjny określa priorytety, procedury i obowiązki w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

Zapobieganie

  • Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie nasze produkty, usługi i inne działania biznesowe.
    Każdy pracownik jest świadomy swojej roli i osobistej odpowiedzialności za zapobieganie ryzyku wypadków i uszczerbku na zdrowiu.
  • Wiedza i umiejętności potrzebne pracownikom w tym zakresie są przekazywane w ramach specjalnych programów szkoleniowych i dokształcających.

Przepisy ustawowe i wykonawcze

  • Zobowiązujemy się do przestrzegania obowiązujących przepisów i regulacji wszędzie tam, gdzie prowadzimy działalność, do wdrażania zaleceń ekspertów i stosowania najnowszego stanu wiedzy.
  • Jeśli chodzi o aktywne bezpieczeństwo i higienę pracy, nie tylko spełniamy minimalne wymagania odpowiednich przepisów prawnych, ale także wykraczamy poza nie w naszych działaniach.
  • Wszystkie obowiązujące wymogi prawne i regulacyjne są identyfikowane poprzez systematyczne zarządzanie regulacjami.
    Zobowiązujemy się do spełniania wymogów prawnych i innych wiążących zobowiązań.
  • Dzięki regularnym przeglądom i analizom jesteśmy w stanie ocenić te aspekty i skorygować je w razie potrzeby.
    Opierając się na naszych wynikach, nieustannie dążymy do poprawy w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy.

Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy

  • Na prośbę wszystkich zainteresowanych stron (klientów, dostawców, władz) publikujemy naszą politykę bezpieczeństwa i higieny pracy.
    Promujemy otwarty dialog na temat bezpieczeństwa i higieny pracy oraz dążymy do podnoszenia i wzmacniania świadomości w tym zakresie.
  • Naszym celem jest promowanie stosowania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy wśród dostawców, partnerów umownych i podwykonawców oraz uwzględnianie ich wdrażania jako kryterium oceny.
  • Przepisy dotyczące zarządzania ryzykiem są wykorzystywane do rejestrowania i uwzględniania wszystkich zagrożeń i możliwości, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo i higienę pracy, a także na kontekst firmy.
    Stały przegląd powiązanych informacji zapewnia, że kierunek strategiczny i portfolio pozostają aktualne i zgodne z rynkiem.
Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne, podczas gdy inne pomagają nam ulepszać tę witrynę i Twoje doświadczenia. 
Dostosuj Dostosuj
Tak, zgadzam się