Misja firmy
Misja korporacyjna KSV
Poniższe zasady przewodnie stanowią deklarację marki KSV.
Opisują one sposób, w jaki chcemy działać na rynku i wobec naszych pracowników.
- KSV jest kompetentnym partnerem we wszystkich zadaniach z zakresu elektrotechniki i automatyki, a także techniki pomiarowej i kontrolnej;
- KSV zawsze stawia klienta i jego wymagania w centrum swoich działań.
Celem jest długoterminowe partnerstwo z klientem, które jest uzasadnione optymalną jakością; - KSV postrzega swoich pracowników jako podstawę sukcesu firmy!
Nasi pracownicy są kreatywni, kompetentni, zmotywowani i odpowiedzialni; - KSV wykorzystuje doświadczenie, elastyczność, osobistą uczciwość i wiedzę swoich wysoce zmotywowanych pracowników z korzyścią dla swoich klientów;
- KSV zachęca i stawia wyzwania – i koncentruje się na rozpoznawaniu, wykorzystywaniu i pielęgnowaniu talentów i umiejętności;
- KSV wyraźnie faworyzuje relatywnie dobry wynik w każdym roku niż wyjątkowy wynik w jednym roku;
- KSV chce budować zaufanie i bezpieczeństwo poprzez niezawodność, przekonywać poprzez wyniki i przyjmować odpowiedzialność;
- KSV świadomie i celowo angażuje się w społeczne, ekonomiczne i polityczne otoczenie firmy.
Nasza polityka jakości
Poniższa zasada dotyczy wszystkich pracowników:
Zadowolenie klientów i ciągłe doskonalenie naszych produktów i usług to nasze główne cele.
Pracownicy i zarządzanie pracownikami
- KSV zapewnia swoim pracownikom wysoki stopień osobistej odpowiedzialności i niezależności w podejmowaniu decyzji.
Zmotywowani i kompetentni pracownicy są zatem niezbędnym warunkiem wstępnym. - Nasze usługi są świadczone przede wszystkim przy pomocy odpowiedniej wiedzy specjalistycznej.
Promujemy wiedzę naszych pracowników i firmy poprzez szkolenia i dalszą edukację. - Kreatywność i chęć działania, a także współodpowiedzialność każdego pracownika są podstawą sukcesu firmy.
Nasi pracownicy są naszym najcenniejszym zasobem, dlatego praktykujemy partnerski styl zarządzania oparty na współpracy. - Nasze podstawowe zasady zarządzania pracownikami to
- Przekonywanie poprzez wyniki i branie odpowiedzialności;
- stworzyć zaufanie i bezpieczeństwo poprzez niezawodność;
- zwiększenie wiedzy poprzez doświadczenie;
- Praca zespołowa jako zasada.
Zadowolenie klienta
- Nasza filozofia stawia klienta oraz jego wymagania i potrzeby w centrum naszej pracy.
Naszym celem jest osiągnięcie długoterminowej współpracy z naszymi klientami poprzez wysokiej jakości usługi. - Wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie, wysoką elastyczność i zmotywowanych pracowników z korzyścią dla naszych klientów.
Zawsze staramy się spełniać te wymagania i dążyć do zwiększenia zadowolenia naszych klientów, aby utrzymać ich jako długoterminowych partnerów biznesowych.
Wymagania prawne i inne
- Zgodnie z krajowymi i międzynarodowymi przepisami prawa i regulacjami technicznymi zapewniamy, że nasze usługi są świadczone na najwyższym poziomie i na czas, przy jednoczesnym przestrzeganiu przepisów BHP.
- Wszystkie obowiązujące wymogi prawne i inne są identyfikowane poprzez systematyczne zarządzanie regułami oraz uwzględnianie kontekstu i zainteresowanych stron.
Zagrożenia i możliwości
- Przepisy dotyczące zarządzania ryzykiem są wykorzystywane do systematycznego identyfikowania i rozwiązywania problemów związanych z ryzykiem i możliwościami, które mają wpływ na zgodność produktów i usług oraz na naszą zdolność do zwiększania zadowolenia klientów.
Unikanie błędów
- Jakość jest zobowiązaniem firmy, a zatem stałym zadaniem dla wszystkich pracowników.
Każdy pracownik powinien znać swój zakres odpowiedzialności i stawiane mu wymagania oraz być świadomym wzajemnych relacji. - Na wszystkich stanowiskach zatrudniamy wyłącznie wykwalifikowanych pracowników, którzy działają również jako filtry błędów.
Dzięki temu wszyscy pracownicy są w stanie rozpoznać odchylenia jakościowe i skorygować je zgodnie z systemem QM.
Obowiązuje zasada „kontroli jakości zamiast eliminacji błędów”.
System zarządzania jakością
- Podręcznik organizacyjny i odpowiednie opisy procesów zgodnie z normą DIN EN ISO 9001 dokumentują nasz system zarządzania jakością.
Określone w nich procedury służą realizacji naszej polityki jakości. - Skuteczność systemu zarządzania jakością jest regularnie weryfikowana za pomocą audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
Nasza polityka bezpieczeństwa i higieny pracy
Poprzez niniejszą politykę KSV wyraża pozytywne nastawienie, zainteresowanie i poczucie odpowiedzialności kierownictwa w odniesieniu do bezpieczeństwa i higieny pracy: Zasady
- Zobowiązujemy się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, obejmujących wszystkich pracowników.
- Zobowiązujemy się do zapewnienia bezpiecznych i zdrowych warunków pracy i dokładamy wszelkich starań, aby zapobiegać urazom i chorobom.
- Zobowiązujemy się do eliminowania zagrożeń i minimalizowania ryzyka w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Jesteśmy zaangażowani w konsultacje i uczestnictwo pracowników.
- Nasz podręcznik organizacyjny określa priorytety, procedury i obowiązki w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zapobieganie
- Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie nasze produkty, usługi i inne działania biznesowe.
Każdy pracownik jest świadomy swojej roli i osobistej odpowiedzialności za zapobieganie ryzyku wypadków i uszczerbku na zdrowiu. - Wiedza i umiejętności potrzebne pracownikom w tym zakresie są przekazywane w ramach specjalnych programów szkoleniowych i dokształcających.
Przepisy ustawowe i wykonawcze
- Zobowiązujemy się do przestrzegania obowiązujących przepisów i regulacji wszędzie tam, gdzie prowadzimy działalność, do wdrażania zaleceń ekspertów i stosowania najnowszego stanu wiedzy.
- Jeśli chodzi o aktywne bezpieczeństwo i higienę pracy, nie tylko spełniamy minimalne wymagania odpowiednich przepisów prawnych, ale także wykraczamy poza nie w naszych działaniach.
- Wszystkie obowiązujące wymogi prawne i regulacyjne są identyfikowane poprzez systematyczne zarządzanie regulacjami.
Zobowiązujemy się do spełniania wymogów prawnych i innych wiążących zobowiązań. - Dzięki regularnym przeglądom i analizom jesteśmy w stanie ocenić te aspekty i skorygować je w razie potrzeby.
Opierając się na naszych wynikach, nieustannie dążymy do poprawy w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy
- Na prośbę wszystkich zainteresowanych stron (klientów, dostawców, władz) publikujemy naszą politykę bezpieczeństwa i higieny pracy.
Promujemy otwarty dialog na temat bezpieczeństwa i higieny pracy oraz dążymy do podnoszenia i wzmacniania świadomości w tym zakresie. - Naszym celem jest promowanie stosowania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy wśród dostawców, partnerów umownych i podwykonawców oraz uwzględnianie ich wdrażania jako kryterium oceny.
- Przepisy dotyczące zarządzania ryzykiem są wykorzystywane do rejestrowania i uwzględniania wszystkich zagrożeń i możliwości, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo i higienę pracy, a także na kontekst firmy.
Stały przegląd powiązanych informacji zapewnia, że kierunek strategiczny i portfolio pozostają aktualne i zgodne z rynkiem.